måndag 23 februari 2009

utan jobb............

är jag idag.....så är det när man är timvikarie!
Ska städa och dona lite här hemma idag sen åka in till stan och handla vid 17.00 tiden.
Det var min sambo som låg bakis igår........lagfest med fotbolls killarna blev en våt kväll....ha ha, får skylla sig själv när man dricker så mycket.
Var på ljusparty hos grannen igår, köpte teljus med doften Havsbris, längtar tills dom kommer.
Det var längesedan jag var på ett ljusparty nu, så det var mycket som var nytt.
Jag hade ju inrednings party här hemma, det var en tjej som hette Anna som sålde för ett företag som hette Inne Rum......det var inte riktigt min stil, väldigt mycket skarpa färger, fast jag hittade en kaffr burk och en vas i silverfärg, så det blev handling i alla fall.
Fast det var inte nåt mer som jag riktigt fastnade för, fast det var kul att vara med om nåt nytt, det hade inte funnits så länge här i Hudik.
Ne nu ska jag gå och dona lite, kanske blir nåt skoj som kommer på kort senare idag.
Ska försöka göra klart min tråd krona idag, har hållt på med den hur länge som helst nu. Fast det har inte funnits tid nu på slutet, så vi får hoppas att den blir klar idag.

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar