tisdag 24 februari 2009

I kväll.......

ska bara trådkronan bli klar, så är det bara........om så fingrarna värker så ska jag bara göra klart den, för nu har jag ju kommit på en annan modell innan den första är klar.......har nog fått blodad tand på trådkonst jag nu ;)
Fast det är kul att ha något att pyssla med, har lite svårt att inte ha något att göra med händerna. Är lite av en rastlös person med för mycket energi.
I bland säger min sambo åt mig att jag ska sätta mig och ta det lugnt en stund, men då får han Alfons Åberg svaret:-Vänta, jag ska bara......
Jag är så plockig.......går och donar och plockar jämt, diskar, städar, tvättar, pysslar, eldar, bakar alltid ska det vara nåt på gång.......och apropå det så ska jag ta och gå och lägga in ved i panna och sen fortsätta med trådkronan.

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar