lördag 21 februari 2009

lördag........

och lite bakis ha ha....jo, det är faktiskt så.
Var på party igår på brandstation och det blev lite mycket dricka ha ha, fast kul var det.
Dansade så mycket så jag har fått en blodblåsa på vänstra foten under på trampdynan, de ni, då har man dansat så det förslår.
det var synd att min sambo skulle ut med fotbollslaget i kväll, hade varit kul om han hade varit med också, fast han ville gå med fotbollsgrabbarna istället.
Barn kalas har det varit här hemma för Linus idag, han hade 4 kompisar här och dom lekte konstant i 3 timmar. Så det har varit lite party överallt nu...i torsdags kom ju alla och grattade han, släkten då, för han är hos sin mamma på söndag som är hans rätta födelsedag.
Han var nöjd med kalaset och alla presenter, så det var kul.
I morgon ska jag bara ta det lugnt och pyssla lite här hemma, kanske tar en tur ut till stugan och en liten prommis.
Prommis tog jag i morse vid halv 9 gick ett varv runt byn, skönt med frisk luft så där dan efter.
Peter och Linus hade lånat skoter av Peters farbror, var ute och åkte och hade det kul, men det roliga fick ett abrupt slut........skotern gick sönder så dom fick ringa efter släpkärra och fick åka bil hem........fast nu måste vi laga skotern med.......usch verkar dyrt!!
Nu ska jag ta och fixa mig en liten ostbrika med kex och lite vindruvor......men vinet får vara för ikväll, blev nog av det i går kväll.

Kram kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar