söndag 15 februari 2009

Hemma igen...........


ja, det blev ingen potatisgratäng idag...........hon skulle ut och gå så det hans inte med. Vi får ta det en annan dag.

Jag, Alfred och min far tog en sväng ut till stugan med innan vi åkte in till stan, det var fint där ute vid havet idag, fast kallt.

Det var som vanligt kallare inne i stugan än ute!

Far tog med sig sitt dragspel hem, han kände nog för att spela skulle jag tro, sen så skulle han laga det också, det var nåt han skulle limma fast som hade lossnat, så det var ju inte trasigt, det är bara en skönhetsdetalj.

Var meningen att jag skulle baka bullar idag, men jag har ärligt talat ingen lust, så jag tar det en annan dag istället.......

Ska laga potatisgratäng senare, för vi satte en tjälknöl i ugnen igår, så det blir lite fest middag här i kväll.
Kronan här uppe är också det lite av det pyssel som jag sitter och pysslar med på kvällarna.
Tanken har slagit mig att starta en webbshop, har ju gått starta eget kurs, men sen har bara tanken funnits och utvecklats i mitt huvud, det har liksom inte kommit längre.
Det skulle ju vara kul att ha en inredningsbutik där man även säljer sina egna saker. Fast ja, jag vet inte riktigt, men man ska väl aldrig säga aldrig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar