torsdag 5 februari 2009

snöar...........

gör det här hemma idag.....ganska mysigt faktiskt!
Har varit hemma sjuk hela veckan så det har inte hänt så mycket.
Fast kommit på inrednings ideer har jag ju förståss, fast det gör jag ju varje dag, så det hör ju till.
Fast nu har jag ju inte orkat gjort något på flera dagar, så nu i helgen har jag mycket att pyssla med, gud så kul det kommer att bli.
Jag ska nu idag försöka få ordning på denna sida idag och har du några ideer hur man kan göra så hör av dig på min mail och märk mailet blogspot, så jag vet vad det gäller.
Jag skulle väldigt gärna ha tips hur jag kan göra en snygg rubrik, får liksom inte till det riktigt.

Jag tackar alla i förhand som kommer att besöka min blogg, tycker detta ska bli spännande att göra och ser fram emot allt man kan göra här ute i syberrymden.


Kram kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar