måndag 23 februari 2009

trådslöjds kronan........

blev inte klar idag.........p.g.a mina fingrar som inte vill jobba med den någe mera.......får så ont i dom....har ju samma artros knölar som min mor och dom ger sig väldigt till känna när man håller på med luffarslöjd, tyvärr!!
Men men det är som det är och det är en kväll i morgon med, så jag får väl fortsätta då istället. Just nu känns mina fingrar som prinskorvar........
Har ju så klart kommit på en annan finare ide på ljuskrona, så vi får se om jag fortsätter på den gamla eller om jag börjar på en ny i morgon, man vet aldrig med mig....
Ska nu kolla runt lite på alla er andras fina bloggar sen ska jag ta och krypa ner mellan lakanen och sova, för i morgon ska vi få semlor på jobbet och det vill man ju inte missa......MUMS!!!!

Sov Gott alla bloggare och alla ni andra!!
Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar