måndag 16 februari 2009

Bullbak...........


har det varit här i kväll, Linus fyller ju 8 och ska ha kalas så då var det till att fixa ordning lite bullar.

Blev jättegoda, tog en varsin ljummen med ett glas mjölk.

Har inte gjort så mycket ikväll, lagat mat, dammsugit och varit ute med barnen en sväng, tvättat åsså bakat då, så nu ska jag slöa lite och kolla i lite inredningstidningar.

Har faktiskt inte pysslat nåt i kväll det känns lite konstigt, men tiden har liksom inte funnits och så är det ju ibland.

Ska kolla om jag kan hitta lite goda recept på lite mys middag, för vi tänkte fixa det på söndag jag och gubben och bara rå om varandra, var ett tag sen nu, så det ska bli mysigt.

Hjärtat gjorde jag förr förra julen på en pyssel kväll med Trädgårds odlarna

Kram Kram

Veronica

1 kommentar:

  1. Hej!
    Änglarna hittade jag i en lokal butik som heter Änglalund, http://www.anglalund.se/index.html, kanske har fortfarande några kvar.

    Ha det bra!
    Kram Anna

    SvaraRadera