lördag 28 februari 2009

Anglingen.......

blev jätte lyckad!!
kom ca 50 lag a´2 i varje lag så alltså 100 som tävlade, sen var solen med oss så det kom många som tittade.
Glömde kameran hos grannen där vi som arrangerade var på "after angling", så bilder kommer i morgon......., ja, jag vet att jag är glömsk och glömde den....men sån är jag........
Min son fick min far och åka skoter med mig idag.........min far vill inte åka skoter, har gjort det en gång, och det var inte med mig..... och vill inte göra om det!!(så alltså...inte mitt fel!!) men Alfred sa att morfar skulle åka med så det var bara att åka........jag körde så klart jättesakta eftersom far inte tycker om att åka skoter, fast han tyckte det gick fort.
Har det bara varit jag och Alfred har jag "blåst på" det lovar jag, för han tycker det är kul.........men men nu hade jag ju far bakpå, så då fick man ta det lungt.......
Det har varit en underbar dag ute på isen idag, det blir nog en anglings tävling nästa år med......för det blev så lyckat i år......så nästa år ska ni komma allehopa på angling!!(ha ha ha)

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar