onsdag 25 februari 2009

Ledig.....


är jag idag........igen!!

Har målat om vardagsrumsbordet. Det var vitt innan, men hade börjat blivit lite gulaktigt, var ju ett tag sen det blev målat första gången.

Så jag har egentligen bara frächat på färgen.

Fast det gjorde mycket. Nu funderar jag på att måla soffbordet uppe med, när jag ändå har allt framme.......

Fast först ska jag göra klart mina fönsterlampor i ståltråd till fönstren uppe i tv rummet.

Det ska bli så kul att få sätta upp dom sen när man har hängt upp gardinerna, vi har inte haft gardiner där, så det kommer att bli en väldig förändring!

Har sytt hissgardiner av gamla omstoppslakan, så det kommer att bli bra tror jag.

Kommer inte att bli klart i helgen, eftersom vi har en angeltävling att styra med, men nästa vecka är det ju sportlov här hemma och då blir ju karln hemma några dagar med Linus, så bara han sätter upp gardinstången, så kan jag fixa resten.

Nu kom jag på att jag vill måla hyllan i vardagsrummet vit med........en gammal golv trä planka utifrån stugan..........det är svarta smides konsoler på den, undra om den skulle vara finare i vitt ändå??

Lägger ut en bild på den här, så ge mig gärna råd!!


Kram Kram

Veronica

1 kommentar: