tisdag 10 februari 2009

kort dag.............

blev det idag, du ska tro att det är skönt Sofie;) hi hi!
Har målat lite i helgen, en tallrikshylla, pedistal och ett ordspråk på sänggaveln, allt utom ordspråket blev ju så klart vitt, som allt annat här hemma.
Ska få hjälp av min sambo att sätta upp hyllan ikväll, sen ska det pyntas och donas......åh va jag längtar ska ni tro.......

Nu har jag bytt mina jul hyacinter på vardagsrumsbordet till vita krokusar och jag är så nöjd ska ni veta.. Kommer att läggaa in kort på hyllan och sängen i morgon, har inte hunnit fota på sängen än och hyllan är ju inte ens på plats så det får komma med i morgon istället.

Har fått mitt första ex av tidningen Jeanne d`Are Living s tidning, kom med posten från Country By Mail igår, och idag har jag beställt nummer två. Gud så mycket fina bilder det finns i den, man vill bara börja dona och pyssla.

Otroliga bilder den är i samma stil som Franske Stemninger, som jag fick i julklapp av min far, tack än en gång far:)

Kram Kram

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar