lördag 23 maj 2009

Vallmo..........

kan se väldigt roliga ut.......jag tänker inte skriva vad jag tycker det liknar.......det får ni själva fantisera fram! ;-) Idag har det varit karneval här i Hudik, det är gymnasieelever som har den och klär ut sig och går genom hela staden. Jag och Alfred gick ner och jag trodde jag skulle få en nostalgitripp, man har ju själv vandrat denna karneval sina 3 år på gymnasiet.
Men fick inte trippen längs "memory lane" som jag trodde, det var ytterst få klasser som var med kanske 6 stycken av hela gymnasiet och jag tror det bara var dom som gick sista året. Det brukade vara alla klasser och alla årskullar när det begav sig för en annan!
Men men tiderna förändras.......
Har sen varit ut till Sally och fikat och lånade filmen "Allt Flyter" av henne och har kollat på den ikväll, verkligen en film jag rekomenderar! Var jätte rolig.
Sen har jag bara kollat runt på nätet på bloggar och Face Book.

Kram Kram
Veronica

"My darling is over the ocean, my darling is over the sea, my darling is over the ocean, so bring back my darling to me".............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar