torsdag 14 maj 2009

Sticka i handen........

kan man väl lungt påstå att min son fått i handen.............
Himmel.....hur ska jag få ut denna?? Var ner på "Bransta" fick låna pincett och nål, ne.....fick inte ta ut den, tror det var 3 brandmän som provade dom fick inte röra handen. En ringde till ambulansen och hörde med dom vad man skulle göra och om dom ev. kunde ta bort den när dom var ner och tränade på "Bransta", men dom sa Hälsocentralen.
Tillslut blev det mutning....... fick 50 kr av en brandman för att köpa glass när stickan var ute, han fick låna hem en av deras ficklampor och fick sånt här band som dom sätter runt bilar innan bärgningsbilen kommer, plåster.......men bara halva stickan har jag fått ut än så länge.
Fick förslaget att ställa han vid diskhon med ljummet vatten, det gick i 10 min sen var det tråkigt ha ha.
Nu sitter han med matolja på handen så håll nu tummarna att jag får ut den, annars måste vi åka till doktorn iaf.......fast han inte vill.

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar