måndag 18 maj 2009

Slappar dag...........

har jag idag......gått en prommis på förmiddan bara, inget mera vettigt har blivit gjort ha ha, man får ha sådana dagar med hi hi.
Satt och mixtrade lite med kameran och testade lite på korten jag knäppt. Så här såg kortet ut när jag hade knäppt det! Sen mixtrade jag lite och fick det att se gammalt ut, visst blev det snyggt.
Det är ju gamla saker och dom gör sig lite bättre om dom får den gamla locken.......

Ja, jag ska fortsätta mixtra med kameran och kortläsaren jag fick när jag fyllde år. Är mycket att lära sig nu ha ha, men jag ska bara lära mig det. Fick ett foto program med till kameran med så jag har även där en sak att lära mig hantera så jag kan klippa ihop bilder och beskära dom och dona........oj oj oj, kommer bli datamiffo efter det här jag ha ha.
Ha en riktigt bra dag!
Kram Kram
Veronica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar