onsdag 6 maj 2009

Håll tummarna.......

för att jag får en digitalkamera i present av far nästa fredag.........håll dom hårt!!
Vi var och kollade på en på ElGiganten idag........han ville veta just bara för att jag fyller år snart........så nu bara hoppas jag!
Annars har det varit en lugn dag, jobbat, tvättat, lagat mat och pysslat här hemma.
Alfred kommer ju på fredag och jag ska bjuda Maria och Carina på lunch då. Så jag ska plocka och dona i kväll och städa i morgon tänkte jag.
Var och köpte en dörrmatta, korg till nycklar och ett par Foppa tofflor på Albert&Herbert, sen in på Kjelles och köpte högtalarkabel och clips till det, så nu har jag en högtalare i köket och en i vardagsrummet..........har ju alltid radion på och jag hör den inte om jag har den i rummet när jag står och lagar mat.
Ne, nu ska jag ner till tvättstugan igen......det är nåt jag inte har vant mig vid än!! Passa tider när jag ska tvätta!! Men men det måste ju göras.

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar