tisdag 26 maj 2009

Bubblor......

blåstes det här för glatta livet igår...... Jag passade på att knäppa lite kort, å kolla så läckert det blev när man verkligen ser bubblorna..... Idag har det inte alls hänt så himla mycket........lämnat Alfred på dagis, handlat lite och bara varit, diskat och tagit en prommis.
Kommer att hända lite mera i morgon istället......
Ska handla och packa innan jag hämtar Alfred på dagis kl 12.00, sen drar vi ut till havet och stugan en natt.......å det ska bli så himla skönt.
Vi ska grilla och bara vara!!
Längtar riktigt till i morgon när vi ska åka, man blir så lugn när man kommer dit ut.....alla bekymmer och tankar bara försvinner och man bara är!
Min allra högsta dröm är ju att bygga om där och bo där permanent........tänk och känna det lugnet efter varje arbetsdag!! Det kallar jag livskvalitet!!
Fast det är nog långt tills dess, än så långe är det ju fars stuga och blir min enligt testamente den dag han inte längre finns hos oss!! Hemska tanke, men nån dag händer det ju!!
Jag har funderat på att flytta upp en av dom gamla sjöbodarna upp på gården och göra om den till gäststuga, fast det är ju lite jobb med det, men det skulle jag gärna göra, dom är ju så vackra och gråa!!

Kram Kram

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar