fredag 15 maj 2009

Kolla, kolla, kolla, kolla.......

vad jag fick av min far i present........inga mera sånna hära suddiga kort från mobilen på bloggen inte............. Tror ni jag är nå glad då???? Skulle jag vara utan öron så skulle man kunna göra en rosett av mina mungipor ovanpå mitt huvud det lovar jag er.

Sen fick jag två minneskort på 2GB till och alla möjliga saker, Av Anna-Carin, Niklas, Nadja och hunden Reidar fick jag väggord i gips som säger: Fånga Dagen, kommer kort på det när det sitter på väggen och när jag fixat och trixat med kameran så jag kan knäppa riktigt.......

Nu ska jag sätta mig och lära mig min nya kamera........


Kram Kram


Veronica

2 kommentarer:

  1. Hoppsan då ingen dålig present :o) Nu vet jag vem jag ska ringa till när jag vill ha egen fotograf ;o)

    Kram på re

    SvaraRadera
  2. GRATTIS på födelsedagen =)....jävlars vilken present, snäll pappa du har, får jag låna =D.

    SvaraRadera