onsdag 20 maj 2009

Sommaren........

snart är den här...........kolla in biet som är på väg in i blomman!! Detta knäppte jag på mors koloni för några timmar sen........riktig sommarbild om jag får säga det själv!
I dag har jag varit på loppis och hittat ett 2 vånings kakfat i silver för 20:- va.......snacka om billigt.
Ska lägga ut ett kort på det när jag har putsat det, lite skitigt och skamfilat just nu, men jättefint!
Har handlat lite mat och träffat mina polare "städtanterna" Carina och Maria, det var med dom jag var på loppis!
Sen har jag varit på mors koloni och fotat, tills pollen allergin tog för hårt grepp om mig och jag fick så lov att åka hem. Har sen suttit och lagt över bilderna på mors blommor till hennes USB minne så att hon har dom själva och kan använda dom på sin blogg! ( Mys i kolonin)
Har tvättstugan i kväll, så hela kvällen är uppbokad.......men tvätta bör man ju, så det är bara att gilla läget!
Annars ska jag bara ha en lugn kväll framför datorn och tvn.

Kram Kram

Veronica

1 kommentar:

  1. Bilderna var jättefina. Ska lägga in några på Trädgårdsodlarna.

    SvaraRadera