måndag 11 maj 2009

Lugn kväll..........

har jag och Alfred ikväll.......inte så mycket att göra.
När vi kom hem satt vi på altanen en sväng, Alfred cyklade lite, sen gick vi in och började fixa med middagen. idag blev det Flygande Jacob......åh gud så gott det är......
Nu har vi just lekt picnic.......ha ha, Alfred har stekt hamburgare och allt, tänk vad underbart att ha all den där fantasin!
Han kokade kaffe och donade och allt skulle man smaka ha ha.
Nu ska vi titta på Bolibompa sen är det tandborstning och god natt saga som gäller för Alfreds del, jag själv ska nog bara sitta i soffan och kolla i lite inredningstidningar, sen lägga mig i sängen och läsa min bok som jag håller på med.
Så det kommer inte att hända så mycket mera här i kväll.
Ha en bra kväll alla ni där ute!

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar