onsdag 13 maj 2009

regn, sol, regn, sol..........

vem är det som bestämmer detta väder?? Jag vill ju ha sol och varmt..........
Kunde inte låta bli att knäppa lite kort med min mobil ändå........... Det är inte bara gamla proppar man kan använda som ljusstake, även det gamla proppskåpet, tok snyggt på mitt vita köksbord!
Här är den fina vita lilla dammsugaren...........bäste polarn vettja!

Mitt underbara badrum..........golvvärme och två fönster, ljust och fint!


Min hylla i hallen, det första man ser när man kommer innanför ytterdörren. Klänningen är efter min farmor, tror att spetsen är handvirkad, men jag vet inte riktigt, men fin är den.



Den fina rakspegeln som sitter under hyllan i hallen.
Ja, annars har det inte hänt så mycket här hemma idag, funderar på om vi ska gå en sväng på stan.
Har ätit varmkorv till mellis och Alfred har beställt pannkaka till middag.
Sen ska vi baka syltkakor, jag fyller ju år på fredag, så jag måste ju ha lite mera än bullar att bjuda på.
Kram Kram
Veronica
P.S Väldigt ledsen över att butiken My Home har gått i konkurs, lider med dig Nettan!!D.S





undra jag just vad vädret har att ge oss till helgen??





Vill ha fint då jag

1 kommentar: