måndag 4 maj 2009

Hejsan.........

nu är jag tillbaka!!!!!!!!!!!

Har fått ordning på mitt internet och flyttat till en jättefin lägenhet, så nu börjar livet se lite ljusare ut......tack och lov för det!

Jag plockar och donar och pyntar och har mig varje kväll, är inte lätt att få ordning på allt så här hux flux......

Fast jag kommer att få det fint när jag blir klar.

Har för tillfället ingen digitalkamera och den som är på min mobil blir det inte så fina bilder av, så det kommer att ta en stund innan det kommer några bilder här ute igen, men jag lovar att knäppa lite kort på min lägenhet när jag kommit i ordning och inhandlat en digitalkamera.


Det känns jätte skönt att kunna vara ute på bloggen och blogga igen, har saknat att kika runt på alla ni andras sidor med........ni har ju så himla fina bilder.


Kram Kram

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar