fredag 27 mars 2009

Yrigt...........

värre blev det idag.......
Först kom Linnea hem vid 9, vi satt fortfarande och åt frukost då, sen åkte Peter, Linnea och Alfred en tur på scoter. När dom just hade åkt ringde Putte och Carro och ville komma och hälsa på, jag snabbt in i duschen. Scoteråkarna kom hem och lämnade av Alfred, dom andra två åkte till Linneas dagis och hämtade hennes overall. Undertiden kom Putte och Carro, vi drack kaffe med dom när dom hade gått åkte jag och Alfred in till stan. Först till Ö&B och handlade ett vindskydd till Peter, för han ska ju angla i morgon i grannbyn, sen upp till min mor och grattade henne på 65 års dagen. Sen in på ICA och handlade bla. en ståltermos, även den till Peter i morgon, hans gick sönder på jobbet i veckan. När vi kom hem stod maten på bordet. Vi åt och Putte kom på scoter, Peter Linus och Linnea åkte till sjön där tävlingen ska vara och borrade hål på sina rutor. Svärfar kom hem med Linnea för att hon frös och vid 18.00 tiden kom Linus och Peter hem. Vid 17.00 kom min far och hamtade Alfred, och när Scoter åkarna kom hem så var det bara att byta om och packa för Linus och Linnea och iväg till Farmor och "Benke".
Så nu sitter jag ensam här hemma i lugn och ro en stund, väntar på att tvättmaskinen ska gå klart. Ska sen gå och hänga den och plocka ur diskmaskinen.
Ska sen koka kaffe och kolla på "Så ska det låta", efter det är det fixa matsäck till trädgårdsmässan i morgon, för jag måste ju kliva upp kl:05.00, för bussen går ju 07.00 från stan, så allt måste vara framplockat och klart till i morgon bitti. Glömde att jag ska laga Linneas byxor med, lovade att dom skulle vara lagade i morgon när hon kom hem från farmor.
Ja, imorgon kommer det inte att bli något skrivet, men på söndag lovar jag att jag ska lägga ut lite kort och skriva om hur det har varit på trädgårdsmässan.
Tills dess, Ha en underbar fredag kväll!!
(allra helst du då Ewa;-) )

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar