måndag 23 mars 2009

Snörkorg........

blev det en till mig själv med, jag gjorde en mindre för jag kommer att ha min i antigen köket eller sen ute i växthuset. Ska sätta mig och rita en skiss av växthuset i kväll, så den kanske kommer här på bloggen i morgon. Som det ser ut nu så är jag utan jobb i morgon med, sen jobbar jag onsdag och torsdag sen ledig på fredag igen.
Men just nu längtar jag bara till lördag då jag och mor åker på trädgårdsmässan, åh så kul det kommer att bli.......och så mycket intryck man kommer att ha när man kommer hem. Lovar att ta med kameran så jag kan lägga ut lite kort här på bloggen till alla er som inte kommer att vara där.
Har lånat en av mors "dramaten" väskor, sån som Stig-Helmer i Sällskapsresan har, så jag har gott om plats att packa ner det jag handlar!!
Idag har det hänt mycket här hemma, vaknade och det vräkte ner snö och 16 grader inne, uoch elda, sen en prommis med grann tjejerna runt byn, elda mera, fixa med disken. Sen kom Linus hem med skolbussen och skulle ha mellis.
Sen dammsugit och torkat golv, sen skjutsat Linus på innebandy träning, sen dammsugit ur soffan och tvättat överdragen till alla plymåerna.
Så nu tänker jag resten av kvällen bara sitta och ta det lugnt och kolla på alla mysiga bloggar!

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar