onsdag 11 mars 2009

Anglin..........

kolla vädret vi hade, har inte kunnat vara bättre än så här!! Mycket folk och solen sken.
det var en toppen dag. Här hemma har det varit sportlov hela vecka 10, så bloggen har fått hamnat på vänte listan tills nu.
Jag fick ju så klart jobba hela veckan utom tisdag, då tog jag ledigt och hela familjen åkte på Luft kudde land som var på turne i stan......barnen lekte sig svettiga i 1 timme, sen var det upp till leksaksaffären, dom hade fått en 100 lapp var och handla för där, så det tog ju 1 timme det med innan alla 3 hade bestämmt vad dom ville köpa. Sen på Frasses och åt, kom hem vid 15.30 och åkte hemifrån vid 10.00 tiden, så det var en hel dag för barnen och ni ska tro att dom somnade ovaggade på kvällen, ha ha!
Torsdag var jag på kurs med jobbet, kommunikationskurs, och det var den roligaste kursen jag varit med på på länge, superbra föreläsare!
Fredag var det vanligt jobb igen och sen hem och alla barnen hade åkt, 2 till mamma och 1 till pappa, så nu kommer dom tillbaka på fredag igen efter 1 vecka borta.
I morgon ska jag, sambon och "rivjärnet"( min sambo kallar mamma det för skojs skull, hon vet det alltså) på Iggesunds Revyn och titta på Östen Eriksson och gänget och det ska bli så himla kul, lovar att berätta hur det var, fast det blir nog inte förrän till helgen jag kan blogga, för nu är det fullt med aktiviteter. I morgon jobbar jag, sen 16.00 träna Body Pump 1 timme, sen äta och sen "Igge Revyn"19.30 på fredag har vi After Work på jobbet för vår chef jobbar sin sista dag och bjuder på tacobuffe. Vi kommer sakna dig som chef Anders!!
Så som ni förstår så kommer det inte bli något skrivet förrän tidigast lördag.
Nu ska jag ta och "dega" lite innan jag ska sova, har röjt i köksskåpen i 3 kvällar nu, så nu ska jag bara vara i kväll, ta lite the och macka sen är det sängen som gäller!!
God Natt alla!

Kram Kram

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar