söndag 22 mars 2009

Fest........

var vi på igår. Grannen fyllde 30 år i veckan och ville inte ha någon fest, men hans sambo fixade en överaskningsfest. Alla karlarna kidnappade han och åkte och badade tunna med han, sen fick han ögonbindel och en åktur hem, fast med en massa kringelkrokar, så han visste ju inte att han var på väg hem. Sen ledde dom in han i köket och när dom tog av ögonbindeln började vi alla sjunga Ja må han leva.....han bara stod och stirrade, men han blev glad!
Sen var det taco buffe och tävlingar med födelsedagsbarnet, där han fick välja sina motståndare.
Han fick även sjunga Sing Star, valde sin motspelare även där.
En toppen kul kväll hade vi iallafall.
Synd bara att min karl har jour så han inte kunde släppa loss någonting. Han hade det lite tråkigt när alla satt och drack öl och han satt med sitt glas cola, fast så är det tyvärr!
Hoppas bara att han slipper ut och ploga något denna vecka, är så himla jobbigt när dom ringer mitt i natten och han måste åka ut, en annan vaknar ju med även fast man inte vill det, så håll tummarna med mig att han slipper det.
Sitter just nu hemma och tar det lugnt, karln är i Arbrå och spelar fotbollsmatch. Har knåpat ihop en "snörkorg" åt min mor idag, hon beställde en i fredags.

Nu ska jag nog pyssla lite mera fick lite ideer nu, så vi får se om det kommer några kort här i morgon på nåt nytt pyssel!


Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar