fredag 20 mars 2009

Pyssel........


har det blivit i kväll.........var in på Gröna Systrar idag med min mor och hittade ljussmycken.......hm.....dom kan man göra ett radband av......sagt och gjort......det blev ett radband gjort i kväll, kolla in bilden, fast jag ska sätta fast en liten bild på en madonna i medaljongen, men jag hade ingen hemma just nu, så jag ska söka efter en sån och sätta dit den så fort jag kan.

Gjorde ju även en ljuskrona i sträng i går......var ut i bagarstugan och rotade runt och hittade stängselsträng, i en "rul", frågade om jag fick den och fick svaret av min sambo:- men ta den bara......du har ju redan en bild av vad det ska bli!!


Och det hade jag ha ha, och han blev så nöjd med den att vi ska sätta upp den ovanför vardagsrummsbordet.......snacka om bra betyg av en karl på ett pyssel.

Bild på kronan ligger här i sido menyn.


Nu ska jag titta på "Så ska det låta" och bara mysa.


Trevlig helg på er alla!


kram Kram

Veronica

1 kommentar: