måndag 28 juni 2010

Solen.................

har lyst över oss idag med!! Denna vackra bild har jag lånat ur "Sommar med Ernst" ni som gillar honom ska garanterat köpa boken, goda recept och pyssel för sommaren.
Idag har jag och mor varit och köpt jord, fika paus hos syrran, sen ner på kolonin och grävde upp plant åt syrran och hennes väninna, sen skjutsade mor hem mig, jag åkte och handlade och mor hämtade Lill A på dagis och tog med han ner på kolonin.
Jag själv åkte hem och solade när jag handlat, sen laga mat och bjöd mor på middag, idag blev det stuvade makaroner och korv, Lilla A´s favvo middag!!

I kväll har jag och Jessica varit på sommar gympa med Friskis & Svettis i Borgarparken. Jessicas älsta dotter var med dom två små i lekparken brevid, tack tack för hjälpen!!

Nu är Lilla A nattad och jag ska bara sitta en liten stund och kolla i lite tidningar i soffan, sen blir det sängen och boken!!

Kram Kram

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar