fredag 18 juni 2010

Mitt snurrbord.................

kommer det bilder på här............. Åsa på http://ateljeannorlunda.blogspot.com/ ville se bilder på det så här kommer dom!! Jag har en annan form på foten än hennes, men men!!


Har skrivit med gammelrosa på bordet, är så nöjd med det!!
Idag har jag och Lilla A varit ner på stan en sväng, blev lite fint till midsommar, vita tights, en vit BH och en denimblå tunika......så i kväll ska jag sy en "underkjol" till tunikan av en av farmors gamla långkjolar!
Kommer kort på kläderna i morgon.
När vi gick hem från stan passade vi på att hoppa i ALLA vattenpölar vi hittade, attans så skoj vi hade och såå blöta vi blev.........undra varför bilarna kollade så konstigt på oss....eller rättare sagt mig ;-)
Men vi skulle ju bara hem, så vi passade på!!
Nu har vi ätit lunch och tänt lite ljus och bara är....Lilla A tittar på Tomas Tåg på dvd och jag kollar runt på bloggar och dricker kaffe!!
Lilla A åker ju till sin pappa idag :-( Så i kväll blir det till att sy "underkjol", städa, diska och dona lite.
I morgon ska jag ha ett Mary Kay party med några vänner här hemma ska bli så skoj att ha lite folk hemma nu när man legat sjuk!
Vi hade tänkt att gå ut efter, men eftersom min hals inte riktigt vill att jag ska svälja än så stannar jag hemma, så det blir lite pyssel, tror det blir lite virkning av örhängen!!
Kram Kram
Veronica



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar