lördag 19 juni 2010

Midsommar stassen...................

är nu klar!! Sydde "underkjolen" i går, nu är bara funderingarna kring halsband eller halsduk, om det blir en vanlig midsommar så är väl halsduk det mest troliga som behövs......men hur ska den se ut??? Det är frågan, har en gammelrosa, skulle den passa kanske??Självklart ska jag även ha en midsommarkrans på huvudet!! Utan krans ingen midsommar!!

I kväll blir det Mary Kay party här hemma.....ABSOLUT inget tittande på The big wedding!!! Jag bara inte orkar med detta tjatet mer.........och inte lär det bli tyst efter heller.....då ska det talas om vilka som var på festen, vad hände på feste, gjorde någon bort sig???? GHAAAAA...............jag skiter fullständigt i det!!!

Nu ska jag plocka undan lite för kvällen, sen fixa min middag och läsa lite bok innan det är dags!!

Har du något tipps till halssmyckning till midsommar stassen så tas dom gärna emot!!

Kram Kram

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar