måndag 21 juni 2010

SOLEN.............

har lyst på oss hela långa dagen!!
Idag har jag ätit lunch med Carina och Maria på Bransta, varit till Åsa Svensk Design och hälsade på henne i butiken!!
Sen ner till mor på kolonin, till Granngården och köpte jord, fick med mig massa plantor hem, handlat, klippt pappa, tvättar, planterat........å nu är det tvättväntan bara hahahaha
Men det blir nog lite pyssel innan jag är klar skulle jag tro, har ju lite svårt att inte ha något att göra, blir nog ute på altanen i solen!!

I morgon blir det en tripp med blommor ut till Farmor och Farfars grav och göra fint, sen blir det nog en sväng till Paradiset när jag ändå är på väg!!

Kram Kram
Veronica

2 kommentarer:

  1. Hej och tack för ert besök i dag. Jättetrevligt, så kul att träffa andra bloggare.

    Så mycket du hunnit med och flera inlägg.
    Bordet är superfint och den rosa texten blev jättebra. Blir nog en text på mitt så småningom, men just nu är det så mycket annat. Är glad att det i alla fall är vitmålat.

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Hinner mycket du
    modern

    SvaraRadera