söndag 13 juni 2010

Solen................

har tittat fram hos oss idag dock blåser det kraftigt, men varmt och behagligt ute ändå!! Mamma har plockat fram gamla vackra handskar åt mig, som jag frågade om hon hade, visst blev dom vackra på det gamla tvättfatet med kanna!!
Jag är sååå nöjd!!
Jag och sonen startade dagen med att gå och plocka en stor bukett sommar blommor till min systers yngsta dotter som i onsdags kom hem efter 1 år i New York som nanny.
Sen hämtade vi upp mormor och åkte ut till syster min och fikade med döttrarna hennes, den yngsta har ju inte heller varit hemma länge, efter 1 år i Japan!!
En trevlig stund ute på altanen med fika hade vi!!

Nu hemma och ska laga mat! Grannens barnbarn kom just ner och ska leka med sonen en stund, så nu fick man lite tid för sig själv!!

I morgon ska jag och sonen på överlämningssamtal på nya lekis......spännande!!

Sen på tisdag är det avslutning för alla barnen på dagis, så då blir det lite picnic på dagis gården om nu regnet håller sig borta!!

Kram Kram

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar