torsdag 1 juli 2010

Blixtar och dunder.............

magiska under......................... eller, nej inte riktigt, men både tisdag och onsdag har det varit oväder över oss här i Hudiksvall, så jag har inte vågat ha datorn igång, är fruktansvärt rädd för åskväder!! Detta kort knäppte jag i går kväll, då var åskan rakt ovanför oss!!
I tisdags hade vi 39.7 grader i solen hela dagen, jag solade hela långa dagen:-) Sen på kvällen kom ovädret med spö regn och åskväder.
Onsdag tillbringade jag och Lilla A ute i Rogsta, Lilla A badade pool och lekte, jag och Jessica softade och snackade skit.
Var ut till stugan och hämtade lite nyfångad strömming och nyrökt böckling, TACK FAR!!!!!
Eftersom vi har egen rök så är man lite bortskämd med att få egen rökt fisk!
Väl hemma var det middag som fixades, det blev en enkel korvstroganoff, sen kom regnet och åskan igen!!
Vi kurade ner oss i sängen och läste saga och sussade!!

Idag går Lilla A sin allra sista dag på dagis......känns vemodigt att lämna den underbara personalen men men, han har ju blivit stor min lilla kille nu!! Så nu väntar ett 5 veckors långt sommarlov för Lilla A sen börjar lekis!! Spännande!!

Idag står städning på schemat här hemma, sen glass ätning för att fira att Lilla A blivit stor kille, en liten tur på stan med för idag börjar Handelns Dagar här i Hudiksvall!!

Kram Kram

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar