söndag 6 mars 2011

Uppdatering........

Men nu känns det som om våren har kommit till Glada Hudik idag......jag och Älsklingen har suttit ute i solen med en varsin kopp kaffe och bara myst! Vart väldigt varmt på kinderna faktiskt.
Lilla A är hos sin far i helgen, kommer tillbaka i morgon före kl 14, sen kommer veckan innehålla tenta plugg, träning och sportlovs skoj för min lilla A. Kommer nog och bli bra detta...hahaha, allt ska göras i sista minuten så blir det roligare :-)
Snuvan jag haft i en vecka nu, börjar och ge sig lite faktiskt. Har bara ett förgrymat sår i näsan som gör så f*rbannat j*vla ont.......ghaaaa......så nu är det det jag väntar på bara......
Annars så kommer veckan att vara ganska lugn hoppas jag, hoppas på fint väder och att Älsklingen slipper massa larm........


Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar