onsdag 16 mars 2011

Solig men kall dag...............

När vi vaknade i morse var det -13.......men hallå!!! Det räcker nu.......lökarna har ju börjat titta fram vid husväggen ute hos L !!!!
Men solen lyser så det ser ut att bli en fin dag andå!!

Själv är jag bara så spralligt glad trots ond nacke och ont i ena knävecket som är uppsvullet, så ingen träning idag inte :-(
Jag lever ett underbart liv och trivs med tillvaron så otroligt bra..........känns sååå skönt att känna den där varma underbara känslan att någon älskar en så innerligt....älskar dig L.....puss puss

I dag blir det en lugn dag, tänker ringa till en vän och höra om vi ska ses på en kopp kaffe. Kanske ta en kort, men lugn, prommis för att knäppa lite kort med....vi får se vad som händer. På fredag kommer lilla A hem efter en vecka hos pappa, längtar gör man ju som vanligt efter dt lilla bustrollet......hihihihi

I kväll har jag bestämt att jag ska försöka komma igång med lite pyssel.....det kliar i fingrarna, men jag har inte riktigt vetat vad jag skulle ha gjort för något, så det har fått lega på is medans hemtentan har varit min största och första prioritet. Men nu är den inlämnad så nu ska det pysslas lite......

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar