onsdag 23 mars 2011

Onsdag............

och jag vaknade med huvudvärk:-( Bara att börja dagen med en alvedon. Lämnade Lilla A på skolan och L åkte och jobbade. Själv satte jag mig med min reflektering över våra inneveckor på högskolan i Gävle. Skrev klart mitt och skickade in det på BB (black board) så nu har jag en uppgift kvar som ska vara färdig måndag v.15. Känns skönt att ligga lite bra till, men vem vet....man får väl nå bakslag på hemtentan eller nåt ist :-S Men jag håller tummarna för att jag slipper komplettera upp denna hemtenta :-)

Det onda i huvudet som jag trodde skulle utveckla sig till migrän utveklade sig till et ordentligt nackont iat, så jag fick boka av mitt body pump pass jag skulle ta på lunchen idag. Hoppas bara nacken är bättre i morgon för då är det dags för ett pass Combat igen, var fruktansvärt jobbigt igår det, men men, såååå skönt efter........
Har ju legat på latsidan i en vecka, så nu blir det till att ta tagi träningen och tänka lite på vad som stoppas i magen :-)

Har ju sagt åt en vännina att vi ska springa milen på Blodomloppet här i Hudiksvall, men se det går ju inte för mig inte....:-( för då har jag skoldag i Gävle så klart!!! Blev sååååå himla sur när jag såg det så usch.......men men...ska bara komma igång med löpträning ändå, så det så hm......:-)

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar