måndag 28 mars 2011

Måndag..........

och tvättstugan går för fullt och diskmaskinen med........ I morse var det fullt hus med tjejerna som yrade på och skrattade....mysigt att höra deras fnittrande på morgonen :-) Nu sitter jag och tar en kopp kaffe och vilar upp mig efter helgen som varit....blev ju lite intensivare än jag hade tänkt mig den faktiskt hahaha. I går var Jag, L, Stora S och Lilla A upp till min mor och grattade henne. Stora J hade inte kommit från sin mor än, så hon var ej med tyvärr...... Försökte orka kolla på filmen på 4an jag och L igår.....men vi bidde för trötta så vi gick och lade oss efter nyheterna hahahaha. Nu blir det en lugn dag med en liten prommis och ev. lite plugg!! Kram Kram Veronica

1 kommentar:

  1. Min Svante jobbar som deltidare och har gjort det länge. Han har jour denna vecka och är på övning nu. Tidigare var han heltidare i Jättendal. Var du på brandkårsfesten sist?

    Kram Åsa

    SvaraRadera