torsdag 17 mars 2011

Akuten..........

fick sig ett besök av mig, Lilla A och L i dag....... I går bestämde jag med en vännina att vi skulle ut och prommenera, så det och göra middagssteken skulle jag göra idag....men men så bidde det inte alls. Jag åkte från L, skulle tanka sen åka till min vännina, men när jag tankat och skulle åka från macken så ville inte bilen åka därifrån. Jahaja, ringde L som kom från jobbet och hämtade mig, när L kom behövde vi åka hem till han och hämta startkablar i hans bil, för den är ju så klart trasig en med, så han har sin fars bil......
När jag och L har knuffat undan min bil från pumpen ringer min mobil, då är det Lilla A´s far, dom har ringt från skolan och Lilla A har slagit hål på hakan.....jahaja....så upp på skolan hämta en grinande son, raka spåret in på akuten och limma ihop den gulliga lilla hakan. Så nu har vi ätit lunch och middagssteken, porterstek, är klar, Lilla A´s far kommer strax och hämtar han. Sen kommer L´s största dotter Stora S, sen så ska det få bli en lugn skön kväll hemma hos L med god middag och mys!!
Å prommisen får jag och vänninan ta en annan dag :-)

Kram Kram

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar