lördag 19 mars 2011

GLAD..............

så jag kan spricka.....ÄNTLIGEN har min syster dotter landat på Arlanda....i morse 09.30 fick jag besked och en mms bild på att hon är på Arlanda och nu är i säkerhet!!! Känns så skönt....men jag tycker fortfarande synd om alla stackars människor där borta i Japan:-(

Idag blir det en dag i Hede backen med stora familjen, hihi va härligt det känns att skriva så då :-), solen skiner så det blir mackor, kaffe och varm choklad som får åka ner i ryggsäcken. Stora S och Stora J ska åka slalom och Lilla A ska åka madrass med sin plåstrade haka. Själv ska jag ta med mig kameran och fota så mycket det bara går......
Har sådant kli i fingrarna efter att inred, pyssla och dona....måste vara våren och solen som gör det.....fast i går snöade det iofs 5 cm här i Hudik...:-/ men men, det lixom spritter i kroppen på mig och jag vill bara pyssla. I torsdags kväll gjorde jag en liten ståltrådskrona faktiskt, så jag har kommit igårng efter vintern iaf hahaha.

Jag fick väldig skaparlust när jag tittade på Erikas hemsida och blogg, kolla in den....här kommer adressen: www.erikabergstrom.com sååå vackra och kreativa saker hon gör!!!!

Få se nu om det kommer några kort i kväll..........;-)

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar