onsdag 16 februari 2011

Liten uppdatering.........

kommer här nu!!
Det har varit mycket med skolan nu och återhämtning efter magsjukan. Men nu är jag på G igen :-)
I dag har jag varit på ett pass Swissball med Frank Molina för första gången...oj oj oj, va jobbigt det var!! Kommer å kännas i varje muskel i morgon. I kväll blev det en liten prommis på 45 min så jag hoppas att det lindrar lite av det onda som kommer komma i morgon, för jag kommer ju garanterat inte att klara mig utan hahahaha.
Annars rullar skolan på som bara den, nästa vecka är det Gävle som gäller igen...suck...åsså kommer nya hemtentan på torsdag då....så lite nervös för den är jag faktiskt.......
Ja, liten uppdatering i mitt liv....åsså ja, det snöar, snöar, snnöar och snöar.......är såååååå less på det nu, nu räcker det!!!!

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar