söndag 6 februari 2011

Lycklig.........

så det gör ont :-D
Ja, har skett en del sen magsjuke helgen.....veckan efter flöt på med en innevecka på Gävle Högskola.
Helgen efter inneveckan hade vi, några tjejer från klassen och jag lite party här hemma hos mig och vandrade vidare ner på puben. Hade bestämt att vi skulle gå på Tre Bockar och titta på Engmans Kapell, men men, som vanligt på förfester så har man det ju så trevligt att man blir senare än man tänkt sig. Så vi kom ner för sent och det var redan fullt.... Så det blev till att gå på Agust ist...men men, vi hade det skoj:-)

På måndag var det dags för en träff med min studiegrupp på cul. Som vanligt efter en innevecka har vi lite svårt att koncentrera oss alla 5, men men, vi fick lite gjort iaf och hann med 1 timmes bodypump med på lunchen:-)

I onsdags fick Lilla A magsjuka IGEN!!!!!! Denna gång var han hos sin far, så jag klarade mig tack och lov denna gång!!!!

Lilla A kom till mig i fredags, då gjorde vi inte så mycket på kvällen, han var matt efter sjukan så det bidde soffan sen sova bara.
I går lördag hade vi myskväll här med tacos, gotta och film......hela stora familjen...hihihihi va mysigt det låter :-) Å det är det....är såååå kär jag :-D

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar