lördag 22 januari 2011

Magsjuka............

råkade vi tyvärr ut för i fredags :-(
Lilla A kom från pappa på morgonen, fick vara ledig från fritids, men jag märkte att han var trött när han kom, ovanligt trött.
Hela dagen ville han bara ligga i soffan och titta på barnkanalen. Vi testade bygga med smålego, som han annars kan sitta med i timmar, men i går gick det en kvart, sen ville han vila i soffan igen. Han sov halva dagen, sen tog han en klunk vatten och sen var det färdigt, spydde på golvet i vardagsrummet........:-( Kom sen spya 2 ggr sen kom det en feber på 39.9.....men idag har jag koll på hans feber med alvedon och han har ätit både frukost och lunch, så det verkar vara på rätt väg.
Själv har jag haft vilodag från träning i går fredag och idag lördag.......och JAA är just nu fruktansvärt rastlös......och blir mera rastlös än vanligt eftersom jag inte ens kan dra med mig sonen ut på en liten prommis iaf:-S
Men i morgon får jag barnvakt och får åka på pump 1 timme....så jag längtar........
Till veckan är det inne vecka i Gävle, så det kommer inte bli någon träning till veckan inte:-( kommer inte hinna hem med tåget tyvärr.......så det får väl bli lite armhävningar och situps hemma på golvet ist........

Hoppas alla mina läsare klarat sig från magsjuka......det har jag tack vare att jag åt lite hela vitpeppar.

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar