fredag 7 januari 2011

Jahaja.........


då har det nya året 2011 börjat!!!!
Har det börjat bra?? Ja, jag har inget att klaga över hahaha
Det har inte hänt mycket här hemma efter nyår, varit till Paradiset och skottat snö av taken 2 gånger och självklart blev det lite kort med.
Kortet här brevid är på vår gårdspump i Paradiset......visst är det vackert med snö!!
Annars har det varit massa pluggande tycker jag....men men, det måste ju göras:-)
Idag har vi varit hela dagen på det nyöppnade äventyrsbadet i Sundsvall, www.himlabadet.se , men ja, inte tyckte då jag att det var så väldigt som alla sagt inte.....så ja ja.....men 3 timmars simmande gör en matt i kroppen hahaha.
I morgon blir det en heldag på gymmet eftersom det är ny koreografi på passen......så man lär väl vara mör i kroppen i morgonkväll med antar jag!
Nu har jag och Lilla A ätit tacos, tvättar och ska mysa i soffan tills det blir natten.
Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar