torsdag 13 januari 2011

Tjugondag Knut..........

och idag ska julen dansas ut!!!!

JAg och Lilla A "dansade" ut julen redan på nyårsafton vi....granen bara barrade.

Idag har vi fått hem gosedjurs kaninen Svante från Lilla A´s skola. Han ska bo hos oss 1 vecka nu och vara med oss i det vi gör. Sen ska vi skriva det på ett papper. När Lilla A sen tar med kaninen Svante till skolan igen ska han berätta lite vad vi gjort med Svante. Så det är en här hemma nu som vill göra en massa roliga saker med kaninen Svante hahaha. Så idag blir det plättar med sylt och grädde, självklart så kommer kaninen Svante få sin egen tallrik :-)

Själv är jag överlycklig idag. I går när jag kom hem efter träningen och hade nattat Lilla A och ätit, kollade jag om jag hade klarat min högskole kurs och JAAAAAAAAAAAAA jag har klarat min första kurs på högskolan :-)

Så nu har jag en uppgift som ska göras klar till v.4 då det är dags för att åka tåg till Gävle varje dag igen. Kommer bli så skoj att träffa alla "kursisar" igen....saknar dem........

Kram Kram

Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar