tisdag 9 mars 2010

Tisdag.......

och toppen väder.....våren närmar sig med stormsteg:-))
Ännu en toppen dag på praktiken men annat går inte med underbara barn och personal:-))
Känner att jag verkligen träffat rätt med vad jag vill med mitt liv:-))
I kväll är sonen utlånad till mormor, sover där och har en ledig dag med mormor i morgon:-)
Själv ska jag sticka och städa lite grann, sen blir det lite dusch, Bygglov sen bok och sängen.

Har lite pyssel i huvet som ska donas, men det fattas lite saker, så det får bli en annan dag det blir fixat, skrivit upp det så jag kommer ihåg hur jag tänkt:-))

Ska leta upp lite gamla Hemträdgården tidningar och ta med till förskolan i morgon, var topp repotage om dagis gårdar i några av dom, så jag tänkte dom skulle få kolla om det är något dom vill använda sig av:-)

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar