tisdag 23 mars 2010

Feber, Punka & Glas kross...................

är vad dagen innehöll för mig!!!!
Började med att jag vaknade med feber.....sen när jag skulle åka och hämat A på dagis, fick jag punka på bilen halvvägs dit.........sen hem efter många om och men! Duka till middag och poff så flög ett dricksglas i golv....SUCK!!!!! Sen åkte jag på flyttloppis för att handla och få mig själv att må bättre!! Denna vackra quiltade pläd!
Denna vackra hylla/låda!

Dessa två räknestickor fick jag av Silje som hade loppisen, visst är dom vackra!

Pläden fick genast sin plats i soffan, räknestickorna ska hängas upp och hyllan/lådan, kanska kommer bli vit, vet inte hur det blir med den än!
Funderar på att ägna hela helgen åt inredning, om jag blir frisk nu då, men jag är feberfri nu i kväll ialla fall så jag håller tummarna!!
Känner för att pynta in våren, möblera om, pynta, pyssla och plantera ut en vacker kruka med penseer på altanen!!
Kollar just på Äntligen Hemma som äntligen har börjat igen!!
Kram Kram
Veronica




2 kommentarer:

  1. Tur att mamma hade hunnit skaffa bil då. Mysigt hos Silje o Johan, du fick tag på bra grejer

    SvaraRadera
  2. Grattis till fynden och hoppas du är frisk igen
    Undrar var du hittar så fina loppisfynd?

    SvaraRadera