onsdag 24 mars 2010

Jag har världens bästa granne............

Kattis!!!!!
Kolla vad jag fann på bron i morse tillsammans med en påse wienerbröd!!
Febern är kvar, men jag har iaf ett nytt däck på bilen:-)
Blir hemma i morgon med, vill ju vara på praktiken med alla gulliga barn och goa personalen!!
Men men, blir man sjuk så blir man, inte mer att göra med det inte!!
Nu ska jag och sonen kolla på Bolibompa och smälta pizzan vi åt till middag!! Orkade bara inte ställa mig vid spisen idag, så det blev pizza!!
I morgon ska mormor skjutsa och hämta Alfred på dagis, så jag kan kurera mig och bli frisk, vill inte ha mera feber nu!!!!
Kram Kram
Veronic

1 kommentar:

  1. Hej!

    Tack för den fina kommentaren hos mig. Roligt att du blev inspirerad på att renovera. Klart du skall flytta ut dit, mysig stuga:) Krya på dig, kram!

    SvaraRadera