söndag 21 mars 2010

Påsk pyssel.................

började jag med igår........och i morse gjorde jag det sista på äggen, visst blev dom fina:-)) Ska försöka hinna iväg på en flyttloppis idag och köpa ett sideboard som jag sagt åt Johan att hålla åt mig, tror att jag kommer hinna............hoppas hoppas, vill sååå gärna ha det fina bordet:-)
I morse satt min lilla go kille i pyjamas och morgonrock med Nalle och tiger och myste i soffan och kollade på barnprogram, så vi lyxade oss och gjorde en "hotellfrukost" i vardagsrummet och bara myste!!! Var så skönt!!
I morgon är det dags för vardag igen......skönt det med efter en toppen mysig helg:-)
Men jag bara längtar ut till Paradiset jag........*DRÖMMER*.........men snart är det temperatur för att åka dit och mysa en helg!!!!!


Kram Kram
Veronica

P.S Glöm inte min matblogg..... matstugan.blogspot.com D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar