tisdag 16 mars 2010

Hade selebert besök.................

i söndags kväll av Anna-Carin och goaste hunden Harry:-)) Kolla in vilken sötis!!! Man vill bara ha en egen liten Harry!!
På söndag dag var jag, pappa och Linda ut till Paradiset och hämtade sonens skidstavar och bara njöt av det vackra vädret, utsikten och lugnet:-)) Var en underbart solig vinterdag:-)
Ville bara tända brasan och stanna kvar..........*drömmer mig bort*


Denna helg har jag faktiskt bara tagit det lugnt, ja...det är sant, har vilat och tagit hand om mig själv. På lördag började jag dagen med att bjuda Linda på frukost sen tog vi en lång prommis på 1 timme som resulterade i en vattenblåsa på vänstra hälen :-( Men men......nu sitter det ett skavsårsplåster på hälen så nu ska det nog bara bli bättre.
Det enda kreativa jag gjort i helgen var att rita ett memory åt sonen och klippa och klistra i mina "drömböcker".
Kollat runt på internet om solgfångare och andra saker för Paradiset:-)


I kväll blir det lite mera letning på internet till Paradiset, blogga på matstugan.blogspot.com så nu kommer det ett smaskens recept på kyckling gryta där!!
Sen ska jag läsa nya Lantliv och Drömhem & Trädgård:-)
Efter Bygglov blir det sängen och en bok för i morgon ringer klockan 06.00 och sen blir det en prommis ut till min underbara praktik plats:-) Trivs såååå bra med barnen och personalen:-))

Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar