söndag 27 september 2009

Spegeldörrar................

har jag tagit in 2 till idag....gillar dom skarpt jag!! Hade tänkt ,måla dom....men när jag tittade på dom så ville jag ha dom i den färg dom var, så det blev en grundlig tvätt istället!!
Idag har jag varit på Mary Kay party, och Alfred har varit i stugan med morfar under tiden. Jag åkte ner och hämtade han och då stannade vi till och plockade lite lingonris så jag kunde göra kransen till spegeldörren i vardagsrummet, och hittade lite svamp gjorde vi med......

När vi kom hem fixade vi middag och sen började vi dona.....
Alfred lekte och donade hela kvällen han och jag donade med mitt!!
Har satt en dörr till hatthylla jag i kväll, visar kort före och efter här brevid......
Så nu har jag 3 spegeldörrar i min lägenhet......hihihi.......en till prydnad, en till hatthylla och en till sänggavel.......man kan ha gammla spegeldörrar till mycket!!!!!!!
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen med min go fis som somnade i mammas säng i natt!!

Kram Kram
Veronica

























1 kommentar: