söndag 27 september 2009

Pyssel.............

har det blivit idag igen här hemma!!
Vaknade tidigt, åt frukost, klädde på oss och började plocka och städa!!
Sen åkte vi till ett förråd och hämtade 2 av mina bokkartonger....nu har jag alla mina kära böcker hemma även alla inredningsböcker!!!!
Efter det köpte vi ljung och åkte och gjorde fint på Farmor och Farfars grav. sen ut i skogen och hämtade en liten gran med rot hahahaha....den som är planterad i pottan här brevid, tog även lite grön mossa.
När vi kom hem planterade jag ordning på altanen och gjorde ett
mosshjärta att ha där! Sen in och plocka upp bokkartongerna....när det var klart kom jag på att jag skulle möblera om i tallrikshyllan i köket...och när jag just var klar kom Annica och Emil!!!
Vi fikade och vi bjöd på middag, pojkarna hade disco och var alldelles svettiga när Annica och Emil skulle åka vid 19.30 tiden!!

Så in i duschen med Alfred och sen i säng!!

Nu sitter jag med en filt, en kopp the och en massa tända ljus och myser i soffan!!


Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar