tisdag 29 september 2009

Begravning..............

hade vi den 28/9 för slöjdstjärten Nil-Bert Fisk..........
Åkte ut till Paradiset och hade en stund med grävning och tysthet......
Han fick även ett kors med namn och datum på hahaha, det var viktigt för Alfred att allt blev rätt!!
Sen gungade han lite sen var han redo att åka hem!
Väl hemma kom Annica och Emil och Alfred och Emil hade disco i Alfreds rum....alldelles svettiga var dom när det var dags att säga hej då!! Senare på kvällen bakade jag snickerskakor, och gud sååå goda dom blev!!

Annars var det en lugn dag!!

I dag, tisdag åkte vi till dagis och jobb, men jag fick åka hem jag...feber, halsont, hosta, snuva och örvärk......jag som lovat Alfred att vi skulle baka rulltårta i kväll!!!
Så nu får vi se om jag orkar.........men det ska väl gå med Alvedon i kroppen kanske:-S
Det är ju en liten insatts så vi får se hur det blir.........

Nu ska jag strax hämta Alfred på dagis och sen hem och laga middag, vilket är ett måste, men känns jobbit!!!!!


Kram Kram
Veronica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar